Comenzile plasate in perioada 12.08- 21.08.2019, vor fi livrare incepand cu data de 22.08.2019.
0
Cosul tau este gol!

Unul dintre ingredientele esențiale care fac parte din zeci de alimente și susțin organismul este Omega 3, un tip de acizi grași care se pot găsi în lapte, unt, produse de origine animală, cât și o serie alimente vegetale. Cu toate acestea, puțini oameni știu de fapt ce este Omega 3, care este rolul acestuia în corpul uman și, mai presus de toate, dacă consumul lui este util și necesar.

An de an, ziua de 14 februarie devine una din ce în ce mai importantă pentru îndrăgostiții de pretutindeni, Valentines Day fiind o sărbătoare occidentală pe care inclusiv românii au adoptat-o și o celebrează. În această perioadă, goana după cele mai reușite cadouri este în toi, fiecare îndrăgostit considerând că, pe cât de mare este cadoul ales, cu atât mai evidente vor fi sentimentele sale pentru perechea de lângă el. Ceea ce puțini înțeleg, în prima perioadă a unei relații, dar toți cei care trec de bariera primilor ani împreună cunosc, este faptul că lucrurile mici sunt cele care fac, cu adevărat, diferența. Dedicându-te pe deplin celui de lângă tine, dovedind grijă și implicare pentru nevoile și bunăstarea acestuia, poți arăta că dragostea ta pentru respectiva persoană este una fără limite temporale sau spațiale. 

Munca ocupă o mare parte din timpul tău și orice obicei care să-ți stimuleze nivelul de energie este mai mult decât bine venit. Această tendință a vieții sănătoase a influențat și sectorul suplimentelor alimentare, cât mai multe persoane apelând la ajutorul lor pentru a-și susține activitatea zilnică. Totuși, există o linie destul de subțire între susținerea calității vieții și excesul de produse menite să o întrețină. Abuzul de acest gen nu este preferat, nici chiar în cazul produselor alimentare, regulă ce se aplică inclusiv în contextul administrării de suplimente alimentare. Cât este, deci, optim să consumi, când și în care circumstanțe? 

Sezonul rece este o adevărată provocare pentru persoanele care încearcă să mențină o dietă echilibrată și caută să consume cât mai multe legume și fructe proaspete în mod zilnic. Îndeosebi spre finalul perioadei cele mai reci din an, rezervele puse la păstrare din perioada toamnei se împuținează, astfel că sănătatea și vitalitatea organismului au de suferit, dacă nu se găsesc rapid alternative potrivite. A achiziționa produse din comerț presupune o serie de riscuri pe care fiecare cumpărător este nevoit să și le asume, dat fiind faptul că sunt șanse foarte mari ca achizițiile făcute să fie bogate în agenți de creștere nesănătoși, să fie lipsite de gust, sau să se altereze la nici câteva două-trei zile de la cumpărare. Ce facem în acest context și cum ce este indicat să înlocuim prospețimea fructelor și legumelor, pe timp de iarnă?

O problemă frecvent întâlnită în rândul preocupărilor persoanelor este cum să consolideze sistemul imunitar și să ajute la prevenirea infecțiilor și a bolilor. Iar odată cu apariția primăverii și a schimbărilor de temperatură, ești mult mai predispus la infecții și răceli. Din acest motiv o alimentație sănătoasă și prevenirea adecvată sunt vitale în această perioadă.

Anul a început cum nu se putea mai rău pentru mii de români, care au luat contact cu frigul iernii și au devenit nefericiții beneficiari de răceli și gripe. Deși simptomele par, la prima vedere, nesemnificative, o astfel de afecțiune netratată la timp conduce la grave probleme de sănătate. În unele cazuri, boala avansează într-atât încât poate provoca inclusiv decesul, dovadă stând recentele întâmplări de care auzim tot mai des la televizor și în mass-media. A te gândi că ține nu ți se poate întâmpla niciodată asta este, într-adevăr, simplu și mai ușor decât a căuta soluții pentru prevenirea acestui gen de probleme. Nu ai însă niciodată garanția că acest lucru n-o să ți se întâmple! Este, deci, ideal să înveți să preîntâmpini și să remediezi, mai ales că ai la îndemână o mulțime de variante eficiente.

După cum bine știi, vitaminele sunt esențiale pentru buna funcționare a organismului, în special în timpul stadiilor de creștere pe care micuțul tău le experimentează de-a lungul copilăriei. De fapt, cuvântul "vitamina" provine din cuvintele "vita" și "amina", care împreună înseamnă substanțe necesare pentru viață. Majoritatea vitaminelor de care organismul are nevoie sunt generate de organism prin alimente sau soare, cum ar fi vitamina D. Prin urmare, în cazul în care copilul tău are o dietă sănătoasă și echilibrată, bogată în legume, fructe, pește, carne și cerealele, îi vei furniza majoritatea vitaminelor de care are nevoie pentru o creștere corespunzătoare.

Pentru români, sărbătorile sunt echivalentul excesului alimentar, în special în perioada iernii, atunci când două dintre cele mai așteptate evenimente ale anului sunt despărțite de doar câteva zile unul de celălalt. De Crăciun și de Revelion se petrece cu mâncare din belșug, fel de fel de deserturi bogate în calorii, urmând ca la final totul să fie ”stins” alcool și sucuri acidulate. E de înțeles nevoia de a petrece și de a te bucura de tot ceea ce e mai savuros, atunci când ai toată familia aproape. Din păcate, însă, acest obicei nu este tocmai sănătos. Gazele și indigestia pot creea neplăceri majore, motiv pentru care este indicat să îți iei câteva măsuri de precauție, pentru a te asigura că abuzul de mâncare n-o să aducă odată cu sine necesitatea de a vizita medicul în prima lună a noului an.