0
Cosul tau este gol!

Ți se întâmplă des să îți pierzi concentrarea atunci când ai de rezolvat lucruri care implică o atenție deosebită, ai stări de somnolență la orice oră din zi, cu toate că ai perioade în care dormi cel puțin 7 ore pe noapte, iar în majoritatea timpului simți o stare de epuizare pe care nu o poți însă explica? Conform studiilor realizate de cercetătorii în nutriție, starea generală proastă este rezultatul unui stil de viață dezorganizat, în special în ceea ce privește regimul alimentar. Din nefericire, tot mai multe persoane se confruntă cu stări de somnolență puse pe seama lipsei de nutrienți. O problemă destul de generală, acest deficit nutritiv se poate regla printr-o serie de activități care nu te costă aproape nimic.

Căutăm soluții menite să îmbunătățească și să consolideze calitatea vieții pe care o trăim, dar rareori le și punem în aplicare. Organismul uman este conceput să reziste factorilor de stres și dezorganizării până într-un anumit punct, iar noi conștientizăm acest lucru abia în momentul în care limita este depășită. Din fericire, înainte de a exista repercursiuni mai grave, acest gen de probleme se pot rezolva prin soluții deloc costisitoare. Iată ce îți recomandăm să faci, pentru a scăpa de stările de somnolență constantă și de durerile ”surde” pe care le resimți ori de câte ori depui puțin mai mult efort psihic sau fizic decât în mod obișnuit:

  • Suplimentează acolo unde este cazul - odată epuizate, resursele organismului nu se vor regenera de la sine, fiind necesar un mic imbold pentru a te repune pe picioare. În acest context, îți recomandăm să nu te arunci în abisul produselor farmaceuticelor cu efect puternic, deoarece organismul nu va reacționa eficient la un imbold atât de puternic. Suplimentează doar acolo unde este necesar. Spre exemplu, dacă ai un deficit crescut de magneziu, optează pentru suplimente alimentare care pot susține organismul în vederea refacerii acestui nutrient necesar. Dacă îți lipsesc anumite vitamine, suplimentează în acest sens, cu produse cât mai puțin vătămătoare organismului.

  • Hidratează-te așa cum este recomandat - apa este poate cel mai pur și mai simplu mod în care poți să-ți redobândești energia și să-ți readuci organismul înapoi pe drumul cel bun. Medicii recomandă consumul zilnic a minimum 2 litri de apă, lucru pe care cu siguranță nu-l faci, dacă te confrunți cu dureri de cap și stări de somnolență. Aceste stări nefaste sunt provocate, printre altele, și datorită creierului care nu se mai oxigenează corespunzător. Apa este cea care va facilita acest lucru, astfel că este recomandat să o consumi în cantitate cât mai mare, zilnic. Cu cât nivelul de hidratare al organismului este mai mare, cu atât te vei simți mai activ și vei putea întreprinde cu ușurință toate lucrurile de pe ordinea de zi.

  • Adoptă un stil de viață mai organizat - organizarea este cheia succesului, ea fiind cea care te poate scoate din orice încurcătură, inclusiv în ceea ce privește sănătatea. Nu este suficient să dormi din când în când 7 ore pe noapte, fiind recomandat să faci din acest lucru un program regulat. În același sens, nu este suficient să-ți îmbunătățești alimentația doar atunci când ajungi în situații critice, urmând ca apoi să te reîntorci la excesul alimentar. Adoptă un stil de viață cât mai organizat, fă-ți un plan strict cu privire la alimentație și la somn, iar alături de toate acestea, n-ar strica să-i oferi corpului tău și puțină mișcare. Pentru deficitul nutritiv, poți oricând apela la suplimentele, fără a abuza însă de consumul lor.