0
Cosul tau este gol!


In cadrul acestui articol va vom vorbi despre acidul hialuronic, despre care mai mult ca sigur ati auzit, insa poate nu stiti exact la ce se refera si care este rolul sau in organismul uman. Acesta reprezinta o componenta a tesutului conjunctiv, cu rol de amortizare si lubrifiere. Se regaseste in intregul organism in mari cantitati, chiar si acolo unde exista boli ereditare – ale articulatiilor, ochilor, valvelor cardiace. Deseori se intalnesc anomalii ale acidului hialuronic, indeosebi cand exista tulburari ale tesutului conjunctiv. In mod normal, aceasta substanta este prezenta in orice organism viu, reprezentand de fapt o componenta universala a spatiilor dintre celulele tesuturilor unui corp. De ce are nevoie organismul de acid hialuronic pentru a se mentine sanatos? Principalul rol pe care il joaca substanta in organism este de a retine apa in tesutul conjunctiv, in organe si in piele, fiind o componenta a colagenului. Spre deosebire de majoritatea compusilor prezenti in organism, acest acid se creeaza si degradeaza mult mai rapid. Cu cat o persoana inainteaza in varsta, corpul nu mai poate produce cantitatea necesara de acid hialuronic, ceea ce cauzeaza, intr-o oarecare masura, procesul imbatranirii. Medicii utilizeaza acid hialuronic sub forma injectabila pentru a trata articulatiile dureroase sau probleme ale ochilor. Recomandarea noastra este sa administrati preventiv suplimente alimentare cu acid hialuronic, pentru a asigura organismului cantitatea necesara in vederea unei functionari optime. La ora actuala, se pare ca administrarea pe calea orala a substantei prezinta cea mai ridicata eficienta, ajutand la mentinerea sanatatii articulatiilor, a ochilori si a pielii. Mai mult decat atat, este eficient in ceea ce priveste reversibilitatea sistemului degenerativ. Alimente bogate in acid hialuronic recomandate pentru consum Bineinteles ca substanta poate fi asigurata si din diverse alimente. Acesta este prezent in compozitia unor produse si prea putini stiu acest aspect. Stiati ca organismul este incurajat sa produca acid hialuronic daca veti consuma respectivele alimente? Iata despre care este vorba: Categoria radacinoaselor – toate legumele specifice cu continut de amidon contribuie prin stimularea productiei in organism de acid hialuronic. In urma unor studii stiintifice, a reiesit ca cei care le consuma in cantitati mai mari vor trai mai mult, in sensul ca nu sunt dispusi la afectiuni precum cancerul, Alzheimerul sau diabetul. Mai mult decat atat, cei care nu utilizeaza protectie solara si stau mult in aer liber isi pastreaza un aspect tanar al pielii, nu doar aparent, ci si prin textura. Articulatiile si cartilajele de origine animala – acestea sunt recomandare pentru continutul bogat de acid hialuronic, cu toate ca prea putini sunt cei care consuma partile respective in alimentatie. O alternativa o reprezinta insa supa ce le contine, deci nu trebuie sa se renunte la acestea. Soia – este bogata in proteine ce imita estrogenul – izoflavone, acesta incurajand productia acidului. De preferat este cea fermentata, asa cum se consuma in tari ca Japonia sau China. Varianta nefermentata reprezinta o piedica in absorbtia eficienta a substantelor nutritive diverse. HIALURON DIRECT PLUS – recomandarea noastra de supliment pentru mentinerea sanatatii articulatiilor Produsul nostru se axeaza in mod special pe sanatatea articulatiilor. Acidul hialuronic reprezinta o componenta esentiala a lichidului sinovial continut de articulatii. Atunci cand o persoana dezvolta boli la nivelul acestora, se produce o degradare cantitativa, dar si calitativa a respectivului lichid. Este necesar sa suplimentati corpul cu un aport exogen de acid de acest tip pentru a stimula refacerea articulatiilor care s-au deteriorat. In componenta suplimentului intra si Hyal-Joint TM – extract standardizat ce ofera produsului eficacitate sporita. Se prezinta sub forma de hialuronat de sodiu si prezinta o biodisponibilitate deosebita. Produsul reprezinta asadar solutia eficienta pentru refacerea lichidului sinovial, ajutand in acelasi timp si la imbunatatirea mobilitatii articulatiilor, precum si in reducerea durerilor resimtite la nivelul acestora.